خرید پکیج های لاغری هات شیپر شامل همه ی لباس های لاغری هات شیپر میشود09386932322
نوشته شده توسط : mehran

خرید پکیج های لاغری هات شیپر شامل همه ی لباس های لاغری هات شیپر میشود09386932322

پکیج لاغری هات شیپر بیش از نیم قرن بر مد روزمره تسلط دارند ، بدون آن تصور کمد لباس یک شهرنشین مدرن دشوار است. هر ساله ، روندهایی که از تریبون های مد در خیابان ها ناشی می شوند ، شناسایی می شوند و برخی از داستان ها را زندگی خود دیکته می کند.

قبل از به روزرسانی کمد لباس خود ، بپرسید: موارد جدیدی که طراحان در سال 2020 به ما ارائه می دهند. امروز شما:
رنگ های مد 2020

مدرن ترین رنگ ها و چاپ ها در سال 2020 کدامند؟ در سال های اخیر ، طراحان همچنان از دموکراسی لذت می برند. پالت رنگ این فصل کاملا آرام و حتی تسکین دهنده است. روند سیاه و سفید ، سفید و خاکستری و همچنین رنگ های طبیعی آکروماتیک است.

تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر

بیرون سردتر می شود و زمانی می رسد که کفش به محبوب ترین ماده تبدیل می شود. کمد  تاپ و شلوارک هات شیپر با پارچه های نخی مسلط است و پارچه های پشمی و اکریلیک را بسیار پشت سر می گذارد. ژاکت و پیراهن های بافتنی مدت زیادی است که از دسته لباس های ورزشی خارج شده اند و هماهنگ با سبک روزمره و اداری ادغام می شوند.

پاییز و زمستان زمان تیرگی و افسردگی است ، اما طراحی رسا می تواند آرامش ذهن را برقرار کند. یک الگوی روشن روی لباس ها در رنگ های ثابت ، مجموعه روزمره شما را تکمیل می کند. اگر همه چیز در مورد زنان روشن است - طراحان هر آنچه را که درخشان و چشم نواز است به آنها ارائه می دهند و مورد مناقشه نیست ، در مردان این مسئله به طور سنتی کمی متفاوت مطرح می شود. اما نه در این فصل! شیک ترین چاپ های مردانه ، هرچیزی از انواع زنانه. این که آیا می خواهید امسال ترند باشید: یک گل رز روی یک سویشرت یا یک دسته گل روی یک کلاه گرم ، شما را به اوج روند مد ارتقا می دهد.

مهمترین چیز این است که چاپها در روند بوده و همیشه نیز ادامه خواهند داشت! حتی در فصل آینده مجبور نیستید از تی شرت ، ژاکت و ژاکت مورد علاقه خود جدا شوید زیرا آنها مد روز نیستند.

بعضی اوقات حتی محافظه کارترین خانم ها هم از یک کمد رنگ یکدست خسته می شوند. و سپس لباس هایی با چاپ یا به عبارت ساده تر ، نقوش روی پارچه به کمک می آیند. چاپ ها کمد لباس ما را متنوع تر و جالب تر می کند. مد چاپها و همچنین مد سایه ها و سبک های مختلف در حال تغییر است ، اما برخی از آنها به خصوص در بین مردم محبوب و محبوب هستند. شما احتمالاً از قبل آنها را می شناسید ، اما من فقط یادآوری می کنم.

شلوارک و تاپ و لاغری هات شیپر

الگوی مشهور الماس به نام منطقه تاریخی آرگیل اسکاتلند نامگذاری شده است. از نظر تاریخی ، آرگیل یک تزئین سنتی از طایفه کمپبل بود ، اما این چاپ فقط در قرن 20 محبوبیت خاصی پیدا کرد. این به لطف پرینگل اسکاتلند بود که شروع به تولید لباسهای بافتنی نخبه آرگیل کرد ، که پس از آن به یکی از ویژگیهای برجسته اشراف تبدیل شد. از آن زمان به بعد ، این مدل از مد نمی افتد. Argyle از الماس های مورب مورب و مربع هایی تشکیل شده است که با خطوط به صورت مورب عبور می کنند. بسیاری از طرح های رنگی با این چاپ وجود دارد. این مدل مخصوصاً برای ژاکت ، جلیقه ، کاپشن ، لباس ، روسری ، جوراب و شلوار استرچ محبوبیت دارد

زیگزاگ میسونی

زیگزاگ رنگارنگ از مشخصه های مارک تجاری ایتالیایی Missoni است. هنگامی که زوجین متاهل Ottavio و Rosita در آن زمان تجارت کوچک لباس بافتنی خود را شروع کردند ، تنها ایجاد پارچه های راه راه یا صاف در کارگاه آنها امکان پذیر بود. اما از لحظه ای که آنها ماشین گلدوزی ، الگوی زیگزاگ را خریداری کردند ، که اکنون در سراسر جهان محبوبیت یافته است. میسونی همچنین به دلیل درزهای بی عیب و نقص ، صاف و رنگ های شاد و سرزنده اش مشهور است. زیگزاگ لباس ها ، دامن ها ، تاپ ها ، چترهای چتر ، شلوار ، لباس های بافتنی و لوازم جانبی را تزئین می کند.

 


نقاشی با استفاده از جاده یا نشانگر اعمال می شود. با استفاده از کانتور یا نشانگر می توانید یک نقاشی واضح ترسیم کنید. این مارکرهای ویژه ای برای پارچه های روشن و تیره دارد.
خطوط اکریلیک لوله های کوچک رنگی هستند که می توان آنها را روی پارچه قرار داد. تنها چیزی که رئوس مطالب به مارکرها می دهد این است که شما باید لوله را به طور مساوی فشار دهید تا نقاشی مرتب تر شود.
قبل از استفاده از طرح ، پیراهن را روی یک سطح صاف بکشید. یک طرح را انتخاب کنید و نقاشی را با استفاده از یک مداد ساده به یک تی شرت منتقل کنید. اکنون باید آن را مشخص کنید. اگر می خواهید تصویر را نقاشی کنید ، از رنگ های اکریلیک استفاده کنید.

استنسیل برای علاقه مندان به هنر ، استنسیل عالی است. طرح روی مقوا. طراحی می تواند هر کسی باشد - کاملاً به تصور شما بستگی دارد. یادتان باشد که نقاشی باید یک تکه باشد نه تکه تکه.
استنسیل حاصل را روی تی شرت قرار دهید و کل صفحه را رنگ کنید ، سپس آن را بردارید.

تقلید کت و شلوار. یک رویکرد بسیار جالب در طراحی تی شرت ، کپی پیراهن شخصیت فیلم یا کتاب کمیک خواهد بود. به عنوان مثال ، کراوات ، دکمه ها و جیب ها را با رنگ سفید روی یک تی شرت تیره رنگ کنید.

الگوی کل شلوارک و تاپ هات شیپر یک راه حل نسبتاً جالب می تواند نقاشی ای باشد که در سراسر تی شرت کشیده شده باشد. لازم نیست یک طرف انجام شود. به عنوان مثال ، می توانید پنجه های او را در پشت و جلوی پوزه بکشید ، دم را می توان در پایین لبه تی شرت کشید.

 

 شلوارک و تاپ لاغری هات شیپر ،هر د وبا هم در فروشگاه هات شیپر به فروش میرسد

 

 

خرید شکمبند ساعت شنی مارک آنچری اصلی از فروشگاه بزرگ هات شیپر





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: