نوشته شده توسط : mehran

سفارش و خرید سوتین لاغری هات شیپر با بهترین درجه کیفیت

بیش از 3.5 سال پیش مقاله ای درباره سوتین هات شیپر  نوشتم. من فکر می کنم این مقاله نیاز به تمدید دارد. اولا ، امروزه تعداد بسیار بیشتری از ارائه دهندگان سینه بند ورزشی وجود دارند ، و من خودم نیز تجربه بسیار بیشتری کسب کرده ام. سرانجام ، اکنون خوانندگان بیشتری در Optavita.nl وجود دارند که همه نکات خاص خود را دارند. نظر شما را از طریق رسانه های اجتماعی پرسیدم ، که هنگام نوشتن این مقاله با شما گرفتم.

چرا یک نیم تنه لاغری هات شیپر خوب؟
بیایید از ابتدا شروع کنیم ، چرا یک سینه بند ورزشی خوب در واقع بسیار مهم است؟ سینه های شما عمدتاً از بافت چربی و غدد پستانی تشکیل شده است. آنها توسط عضلات یا استخوان پشتیبانی نمی شوند ، بنابراین می توانند از هر جهت حرکت کنند. اگر با تعصب حرکت کنید (ورزشی!) این احساس آزار دهنده می شود. علاوه بر این ، در صورت ضربات ساختاری بیش از حد ، می توانید به بافت پستان آسیب بزنید. این نه تنها احساس آزار دهنده می کند ، بلکه ممکن است ترک های کوچکی در بافت وجود داشته باشد و سینه های شما ضعیف تر شود. برای جلوگیری از این امر ، می توانید در هنگام ورزش با سینه بند ورزشی خوبی به آنها کمک کنید. این امر پشتیبانی بیشتری از سینه بند معمولی می کند و به دلیل تناسب در حین ورزش راحت تر است.

انواع مختلفی برای نیازهای مختلف
انواع مختلفی از سوتین لاغری در بازار وجود دارد. آنچه برای شما مناسب است ، تا حدودی ناشی از بدن خود شماست. سینه های کوچک نسبت به سینه های بزرگ نیاز به حمایت کمتری دارند. یک سینه بند ساده اغلب کافی است. برای سینه های بسیار بزرگ ،سوتین لاغری هات شیپر بسیار محکم با تسمه های بسیار گسترده مناسب است. سپس به طور خودکار در محدوده قیمت بالاتر قرار دارید.

البته این بستگی به ورزشی که می خواهید انجام دهید نیز بستگی دارد. برای ورزش هایی مانند پیلاتس ، یوگا یا دوچرخه سواری ، پشتیبانی سبک اغلب کافی است. هنگام دویدن ، بوکس یا ورزش در جایی که خیلی پرش می کنید ، خیلی مهمتر است که یک سوتین محکم خوب بپوشید.

سوتین لاغری

اندازه مناسب را پیدا کنید
حالا کمی دشوارتر می شود ، زیرا چگونه می دانید که اندازه مناسب دارید؟ شماسوتین هات شیپر ورزشی دارید که به سادگی در اندازه جام کار می کنید ، پس البته خریدار آن است. به هر حال ، اندازه خود را در فروشگاه لباس زیر اندازه گیری کنید ، زیرا بسیاری از خانمها با اندازه سینه بند اشتباه در حال قدم زدن هستند.

علاوه بر این ، سینه بند ورزشی به شکل یک تاپ وجود دارد (مورد علاقه من!). من متوجه می شوم که این مخصوصاً برای خانم هایی با سینه های کوچک و متوسط ​​است. با داشتن سینه های بزرگ ، این تاپ ها اغلب پشتیبانی کافی ندارند. اندازه تاپ ها فقط اندازه لباس هستند اما شخصاً دوست دارم 1 سایز کوچکتر از حد معمولی انتخاب کنم. آنها فقط کمی پشتیبانی بیشتری می کنند.

در هنگام پیدا کردن مورد مناسب ، مواردی وجود دارد که باید از آنها جستجو کنید

بندهای کمک فنر بدون شک بهترین ها از نظر من بهترین هستند. فقط باید اعتراف کنم که واقعاً آنها را با ارزش می بینم. به راحتی می توانید در هر زمان 40 تا 50 یورو از دست بدهید. اگر سینه های بسیار بزرگی دارید ، من قطعاً این سرمایه گذاری را توصیه می کنم. برای من خیلی هم بد نیست و می بینم که به عنوان مثال از برترین های نایک و زیر آرمور پشتیبانی کافی می کنم. این قیمت ها مقرون به صرفه تر هستند ، در حدود 25 تا 30 یورو. من همیشه فروش را از نزدیک نگاه می کنم ، بنابراین بعضی اوقات می توانید معاملات بسیار خوبی را به ثمر برسانید. به عنوان مثال ، من سال گذشته 3 جفت در باتویاشتاد با هرکدام 7.50 یورو خریداری کردم.

آنچه من توجه دارم این است که سینه بندهای گران قیمت سالها دوام می آورند. عکس بالا را در ژوئن 2013 گرفتم. حداقل هفته ای یکبار آن سینه بند را می پوشم و هنوز هم عالی است! * شاید یک بار دیگر بخرید *

سینه بند که من از آن چندان راضی نیستم کسانی که از H&M (حمایت کمی) ، Aldi & Lidl (بسته شدن و لبه های تحریک کننده) و اکشن

بالاتر از من عمدتاً درباره آنچه که من شخصاً دوست دارم صحبت می کردم. از آنجا که هر زن (و سینه) متفاوت است ، در اینجا نکاتی برای دیگران ذکر شده است. من همچنین تجربیات شما را در این زمینه گنجانده ام.

برای خانم هایی که سینه های بزرگ دارند ، لیوان های محکم از پیش ساخته بسیار خوب هستند. اینها پشتیبانی بیشتری از سطح برتر دارند.
لاستیک های بسیار گسترده (حتی گسترده تر از بالاتر) برای پشتیبانی زیادی بسیار مناسب هستند.
بسیاری از شما طرفداران سینه بند HEMA هستید. من می دانم که یکی از دوستان من با این قسم نیز قسم خورده است. من خودم هرگز آنها را امتحان نکردم ، زیرا اکثر انواع آنها دارای براکت هستند. من آن را دوست ندارم اکنون در وب سایت می بینم که نسخه ای نیز بدون بریس با پشتیبانی سنگین وجود دارد. اکنون با قیمت 14.40 یورو در فروش است. شاید امتحانش کنید!
برای اندازه های بزرگ سینه بند ورزشی ، متوجه می شوم که بسیاری از افراد مارک های Freya ، Shock Absorber ، Hunkemöller و Panache را دوست دارند.
در حال حاضر ، در میان دیگران ، یک فروش در زلاندو وجود دارد! این باعث صرفه جویی در یورو شما می شود :)

امیدوارم چیزی از نکات من به دست بیاورید. اگر شما هر گونه اضافی ، لطفا به من اطلاع دهید!

با سلام ، مارلو

سینه بند ورزشی مورد علاقه شما چیست؟ هنگام خرید به چه چیزی توجه می کنید؟

خرید نیم تنه لاغری هات شیپراز طریق اینترنت





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehran

 

ساعت وسیله ای برای اندازه گیری زمان است. ساعت ها انواع مختلفی دارند از جمله ساعت مچی، ساعت دیواری، ساعت ایستاده و ساعت دیجیتالی که هر کدام در جای خاصی کاربرد دارد. به عنوان مثال ساعت مچی یا ساعت همراه در هر مکان و زمانی برای ما قابل استفاده می باشد. ساعت های همراه با پیشرفت علم و تکنولوژی دچار پیشرفت و تغییراتی شده اند مثلا از نوع مکانیکی به دیجیتالی تغییر یافته اند.

انواع ساعت

همانطور که گفته شد ساعت ها انواع مختلفی دارند که از قدیم تا امروز دارای تغییرات چشمگیری شده اند از ساعت های قدیمی می توان به ساعت شنی اشاره کرد. ساعت شنی از دو حباب که انتهای آنها به یکدیگر راه داشت ساخته شده بود که از راه ارتباطی میان دو حباب شن ها عبور می کردند. کاربرد این نوع ساعت بیشتر برای سنجش زمان استفاده می شود. مردم روم بیشتر از این نوع استفاده می کردند.

(تصویر1)

ساعت مچی

اولین ساعت مچی در آلمان توسط پیتر هنلین ساخته شد اما بعد از گذشت سال ها بیشترین تولید ساعت در سوئیس انجام شد و انواع مدرن آنها نیز ارائه شد. از جمله ساعت های شیک و مدرن می توان به  ساعت جی شاک  اشاره کرد. ساعت های جی شاک از نظر زیبایی و کیفیت کم نظیر هستند. آنچه این  ساعت مچی را از سایرین متمایز کرده است کیفیت بالا و طرح های منحصر به فرد می باشد. اما باید توجه کرد که ساعت جی شاک فیک را به عنوان اصل به شما نفروشند. ساعت های جی شاک  اصل را از فروشگاه ایران کالا می توان تهیه کرد. پس برای خرید ساعت جی شاک  به این فروشگاه مراجعه کنید.

قیمت ساعت جی شاک 

ساعت های جی شاک علاوه بر شکیل بودن دارای قیمت مناسبی نیز هستند که با توجه به کیفیت آن مقرون به صرفه نیز می باشند. قیمت ساعت های جی شاک از سایر ساعت ها بسیار مناسب تر است و از نظر کیفی با بهترین ساعت های دنیا رقابت می کند. شما می توانید برای خرید اینترنتی ساعت جی شاک و یا خرید ساعت جی شاک ارزان به فروشگاه ایران کالا مراجعه کنید و خرید فوق العاده ای را تجربه کنید.

(تصویر2)

فروشگاه ایران کالا

در فروشگاه ایران کالا انواع ساعت مچی و ساعت مچی مردانه جی شاک، همچنین ساعت کاسیو جی شاک ارائه می شود. برای اطلاع از قیمت ساعتهای جی شاک، قیمت ساعت جی شاک کاسیو و قیمت ساعت مچی جی شاک به فروشگاه ایران کالا مراجعه نمایید. فروش ساعت جی شاک اصل در این فروشگاه انجام می شود. همانطور که گفته شد جی شاک قیمت بسیار مناسبی دارد که با توجه به ظاهر و کیفیت، قابل مقایسه با سایر ساعت های هم رده نمی باشد و تمام انتظارات شما را از یک ساعت مچی برآورده می کند.

راهنمای خرید ساعت مچی با کیفیت

در هنگام خرید ساعت مچی به نکاتی که گفته می شود دقت کنید تا بهترین، دقیق ترین و شکیل ترین ساعت مچی مناسب با استایل و تیپ خود را انتخاب و تهیه کنید. جنس بند ساعت از جمله نکات مورد توجه در هنگام خرید ساعت مچی می باشد که بسته به سلیقه و نیاز تصمیم خواهید گرفت که فلزی باشد یا چرم .

جنس بدنه ساعت نیز بسیار مهم است. انتخاب ساعت مچی بی کیفیت باعث می شود که بعد از مدتی که در مجاورت هوا قرار می گیرد تغییر رنگ بدهد و اکسید شود. نکته بعدی ضد آب بودن یا نبودن ساعت است شما از قبل باید تصمیم بگیرید که آیا قصد خرید ساعت ضد آب را دارید یا خیر. همانطور که می دانید ساعت های ضد آب قیمت بیشتری نسبت به ساعت های معمولی دارند اما شما با خرید ساعت ضد آب دیگر نگران آسیب دیدن ساعت هنگام شستشوی دست نخواهید بود.

(تصویر3)

نگهداری از ساعت مچی 

اگر بند فلزی ساعت شما آلوده بود و قصد شستن آن را داشتید باید با دقت این کار را انجام دهید. با صابون بند را بشویید و سپس با پارچه رطوبت گیری کنید اما حتی الامکان بند را آلوده نکنید اگر ساعت مکانیکی استفاده می کنید باید بدانید که امواج مغناطیس اثر زیادی بر روی باتری و عقربه ها دارد پس تا می توانید ساعت را از این امواج دور نگه دارید و ساعت را در کنار هدفون، بلندگوی قوی و آهن ربا قرار ندهید 

ساعت  یک ابزار اندازه گیری دقیق می‌باشد. با آن با وسواس رفتار کنید. در این صورت ساعت نیز برای شما به خوبی کار می کند. از ضربه‌های احتمالی به ساعت جلوگیری کنید. ضربه‌هایی که در اثر ورزش هایی مثل تنیس یا گلف یا دویدن به ساعت وارد می شود مشکلی برای ساعت بوجود نمی آورد، اما دقت کنید که ضربه شدید به ساعت وارد نشود. برای نگهداری هرچه بیشتر از ساعت آن را در مقابل مواد شوینده محافظت کنید. در آخر پیشنهاد ما به شما خرید یک ساعت خوب، باکیفیت و شیک است که می توانید با مراجعه به سایت ایران کالا آن را تهیه نمایید.

قیمت ساعتهای جی شاک برای تمام سنین



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehran

شستن تی شرت های لاغری هات شیپر فقط با آب ولرم میباشد

چالش های لباس تابستانی فراتر از لباس است. فشار برای "آماده شدن بدن ساحل" برای مردان به همان اندازه برای زنان سخت نیست ، اما بدون کت و پرش های زمستانی ، برجستگی ها و برآمدگی ها بیشتر به جای پنهان شدن ، برجسته می شوند. اگر مانند من ، شما دارای پا های تنه درخت و یک تنه پودینگ برنج هستید ، احساس راحتی در معرض آن است.

بعلاوه ، می تواند احساس کند که ما یک پالت کوچک برای لباس داریم. تا زمانی که Topman شروع به ساختن ماکسی لباس کند ، تی شرت لاغری هات شیپر لباس تابستانی مردان را تشکیل می دهد ، اما ظاهر برای همه مؤثر نیست و تلاش برای جاز کردن آن می تواند صاف باشد - برای پیدا کردن شواهدی به گورستان من از شلوارهای سبز نعناع و نوارهای روشن مراجعه کنید.

اولین قدم برای پانسمان تابستانی شیک ، خارج شدن از ذهنیت تی شرت هات شیپر احمقانه و شروع به دیدن امکانات برای تفریح ​​واقعی است. هاورث می گوید: "تابستان لحظه ای را برای آزمایش کردن فراهم می کند - به خصوص زندگی در کشوری که ما زمستانهای طولانی و سرد داریم." "به جای ترساندن ما باید از این فرصت استفاده کنیم که بتوانیم شخصیتی متفاوت را تجسم کنیم ، راهی را که خود را نگه داری کن تغییر دهیم." او برای الهام گرفتن به دنبال راه راه است. به عنوان مثال ، در پرادا ، شلوارک شلوار جین کوچک نوجوان "که کاملاً مسخره بود ، مانند یک دستگیره" با "تاپ های کاملاً رسمی: جلیقه و رولک" پوشیده شده بود. این ممکن است برای همه مناسب نباشد ، اما جفت شدن رسمی و بی پروا ممکن است طرز تفکر تازه ای را ارائه دهد.

در مارنی تی شرت لاغری هات شیپر مردانه سه ردیفی به طول و وسط گوساله پوشیده شده بودند و به راحتی می توانست در پارک یا میخانه پوشیده شود. برخی از نسخه های آنها قبل از مدت طولانی در خیابان بلند در دسترس خواهد بود - یا اگر احساس شجاعت می کنید ، همیشه می توانید قیچی را به برخی شلوار های تمام قد که دیگر نمی پوشید ، ببرید.

به گفته Sloan ، راه دیگر برای نزدیک شدن به لباس لاغری هات شیپر های تابستانی پوشیدن کارهایی است که شما در زمستان انجام می دهید ، اما کمی کمتر از آن ، و شاید توسط یک یا دو مورد کلیدی مانند عینک آفتابی برجسته شوید. لوازم جانبی می توانند نیازهای مردم را برآورده سازند ، بدون اینکه مجلل باشند ، اظهاراتی داشته باشند. Arket دارای کلاه های بیس بال بالغ است.

Zara دارای تی شرت لاغری های بافتنی خنک و شلوار گشاد پنبه ای است. در تابستان ، مثل همیشه ، هزینه های خیابانی را با یک نمک نمک می گذرد. اسلون اضافه می کند: "به نفع فروشگاه ها این است که شورت را به شما فشار دهند." "فقط به این دلیل که در آنجا نیست به این معنی نیست که باید آن را بپوشید."

تی شرت لاغری هات شیپر مردانه

اغلب ، بهتر است برای الهام گرفتن از فراتر از مارکها جستجو کنید. چیز شخصی و ساده - تی شرت گروه قدیمی پدر شما ، شناگرانی که یک دهه پیش در تعطیلات انتخاب کرده اید - می توانند تبدیل به ایده آل شوند. تابستان زمانی است که همه چیز در مورد محکومیت است: در جزیره گوآوا ، فیلم کوتاه اخیر ریحانا و دونالد گلوور ، یک جفت ساده از شلوارک قرمز و پیراهن گل باز به لطف همین.

بنابراین ، پس از اینکه کتهای زمستانی خود را برای یک سال دیگر در محلول های ذخیره سازی ایکه قرار دهید ، به جای ترسیدن ، تابستان را به عنوان فرصتی ببینید. هاورث می گوید: "رپرتوار شورت خود را گسترش دهید ، با طول جوراب آزمایش کنید." "تابستان است: یک شخصیت را تجسم دهید ، دامن بپوشید ، لذت ببرید."

Zara دارای تی شرت های بافتنی خنک و شلوار گشاد پنبه ای است. در تابستان ، مثل همیشه ، هزینه های خیابانی را با یک نمک نمک می گذرد. اسلون اضافه می کند: "به نفع فروشگاه ها این است که شورت را به شما فشار دهند." "فقط به این دلیل که در آنجا نیست به این معنی نیست که باید آن را بپوشید."

اغلب ، بهتر است برای الهام گرفتن از فراتر از مارکها جستجو کنید. چیز شخصی و ساده - تی شرت گروه قدیمی پدر شما ، شناگرانی که یک دهه پیش در تعطیلات انتخاب کرده اید - می توانند تبدیل به ایده آل شوند. تابستان زمانی است که همه چیز در مورد محکومیت است: در جزیره گوآوا ، فیلم کوتاه اخیر ریحانا و دونالد گلوور ، یک جفت ساده از شلوارک قرمز و پیراهن گل باز به لطف همین.

بنابراین ، پس از اینکه کتهای زمستانی خود را برای یک سال دیگر در محلول های ذخیره سازی ایکه قرار دهید ، به جای ترسیدن ، تابستان را به عنوان فرصتی ببینید. هاورث می گوید: "رپرتوار شورت خود را گسترش دهید ، با طول جوراب آزمایش کنید." "تابستان است: یک شخصیت را تجسم دهید ، دامن بپوشید ، لذت ببرید."

خرید تی شرت لاغری هات شیپر با قیمت مناسب



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مهر 1398 | نظرات ()